웃ღبه قول یاسღ웃

웃ღدل تنگی های آجی لیلا ღ웃


به قول یاس


از چی بگم

از دلی که که شکسته

از دلی که خونه

 ولی پای نامردی ها

 هنوز که هنوزه نشسته

از چی بگم

از دلی که مرد

از کی و از چی بگم

من که حرفی ندارم

به قولی یکی من که دردی ندارم
میخوای که از چی بگم

سکوت ما بزرگترین خیانت ماست

از چی بگم

از دلی که تنگه

از دلی که آرزوش رفتن زیره سنگه

تو بگو من از چی بگم

خاطراتی شیرین که تلخ شده

روزهای گرمی که سرد شده

برای تو حرفای من بی ربط شده

دردای من از قبل بدتر شده

ببخــــــــــش

ببخــــش اگه دردم درد نیست

اگه حرف حرف نیست

ببخـــــــــــش

ای روزا سکوتم با من نیست

بی زارم از همه فریاد های وحشی

از فریاد های که رو میارن به سمت خاموشی

از چی بگم

 

웃ღ  از خودم  بودღ웃



نظرات شما عزیزان:

Mohsen
ساعت9:29---5 دی 1390
سلام بر آبجی لیلای گل گلاب . وبلاگ قشنگی داری . قربونت بشم دادا پاسخ: lملسی داداشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:,ساعت 11:33 توسط آجی لیلا| |

Design By : Mihantheme